NA NASZEJ STRONIE ZAWSZE NAJTANIEJ
bez pośredników
bez ukrytych opłat
NA NASZEJ STRONIE BEZPIECZNIEJ
bezpłatna anulacja
bezpieczna płatność
NIE DAJ SIĘ WYPRZEDZIĆ
Obecnie naszą ofertę przegląda
6 osób
Hostel Atlantis
pl
Hostel Atlantis
  • Hostel Atlantis
  • Hostel Atlantis
Monika Czumaj
2022-06-02
"Bardzo czyste wspólne łazienki. Świeża i pachnąca pościel w pokoju."
Zosia Olszewska
2022-05-16
"Serdecznie polecam, można poznać ciekawych ludzi, spokojnie, przyjaźnie, bezpiecznie"
Kasia
2022-01-21
"Super lokalizacja. Panie z recepcji bardzo miłe i pomocne. Wszędzie było czysto i pachnąco. W pokoju ciepło i cicho, chociaż okna wychodzą na ruchliwą ulice. Polecam! :)"
katarzyna kamionka
2021-05-22
"Super miejsce! Czysto, ładnie, polecam!"
Jarosław Klasiński
2021-03-09
"Hostel przytulny,bardzo czysto pokoiki dwuosobowe z łazienką i WC kuchnia wspólna czysto utrzymana z wszelkimi przyborami kuchennymi i AGD,jedyny mankament wszystkie parkingi płatne(6plm/h) i po.poludniu zatłoczone"
Oliwia Chadała
2020-12-07
"Czysto i schludnie Polecam "
Jolanta Ostanówko
2020-11-11
"Fantastyczny hostel. Świetna lokalizacja. Czysto. Bezpiecznie. Przemiła obsługa. Wspólna kuchnia bardzo klimatyczna.. czuje się duszę starej kamienicy. Wrócę tu następnym razem. P O L E C A M"
Gabriela xx
2020-10-22
"Bardzo świetne miejsce na nocleg i do tego w dobrej cenie. Bardzo miła i przyjemna atmosfera z pracownikami"
Grzegorz Patrzylas
2020-10-19
"Polecam pobyt w tym hostelu. Dobre położenie, pokoje gościnne czyste."
Bartosz Sołtysik
2020-10-04
"Super. Można przechować rowery. Blisko zarówno do dworca PKP jak i rynku. Fajnie urządzony pokój. Polecam"
Weronika Żołądź
2020-09-10
"Najlepszy hostel w jakim byłam. Pokoje bardzo ładne i czyste, łóżka wygodne, praktyczne lampki i półki znajdujące się przy łóżku, zaletą jest także lustro znajdujące się w pokoju oraz łazienka która była także bardzo ładna i czysta. Polecam."
Magda
2020-08-23
"Nocowałam w pokoju 3-osobowym z widokiem na ogród. Żadnego hałasu, czysto i ładnie, dużo miejsca. Na plus również ogólnodostępna kuchnia oraz bar na dole."
Wojciech Banaś
2020-08-19
"Doskonała obsługa i czysty pokój"
Krzysztof Konopka
2020-08-15
"Czysto, dobra lokalizacja, jedyny minus to brak parkingu"
Karolina M.
2020-08-03
"Najlepszy hostel, w jakim byłam! Przemiła obsługa, w pokojach czyściutko, wygodne łóżka, fajny design na ścianach, lampki, kontakty i półki na telefony nad łóżkami, lustro także się tu znalazło, kosz na śmieci... Po prostu jest super! Aż chce się wracać do takiego miejsca! Na pewno nie raz tu wrócę jeszcze. Polecam każdemu!"
Kamil Wawer
2020-06-16
"Świetna cena, a warunki całkiem dobre. Bardzo miła obsługa, a w szczególności panie na barze."
Morda Sforda
2020-05-29
"Czysto, niedrogo i wszędzie blisko. Miła obsługa."
Jędrek Jaworski
2020-05-20
"Czysto, schludnie, blisko Rynku i Wawelu. Przystępne ceny. Polecam"
Joanna VT
2020-05-19
"Doskonałe miejsce w centrum Krakowa za na prawdę niską cenę. Przytulne i schludne pokoje, widok na Wawel bądź uliczkę w zależności od wybranego pokoju. Dostępna kuchnia dla wszystkich, Jedyny minus dla osób niepełnosprawnych jest fakt, że nie ma windy.Ale może w przyszłości się to zmieni. Godne polecenia miejsce."
Konti K
2020-05-14
"Jak za te pieniądze hostel godny polecenia. Pokoje czyste i pachnące. Łóżka wygodne ze świeża pościelą. W pokoju bardzo ładna łazienka z kabiną prysznicową. Blisko na rynek starego miasta. Kuchnia na pierwszym pietrze dobrze wyposażona. Mały minus za brak termostatów na kaloryferach przez co nie można regulować temperatury w pokoju i brak możliwości zaparkowania auta - ale to norma w tej części miasta. Ogólnie polecam!"
Michał Marecik
2020-01-04
"Obsługa super, pokoje czyste, lokalizacja dogodna."
Michał Dębczyński
2020-01-02
"Czysto, schludnie, bardzo przyjemnie"
aleksandra
2020-01-01
"Jeden z lepszych hostel w jakim przebywałam.Polecam miejsce.Lokalizacja super."
Pan Boreks
2019-12-30
"Połączenie kamienicy i nowoczesnego hotelu polecam"
Mariusz Rusiecki
2019-12-22
"Czysto, miła obsługa. Śniadanie w fajnej atmosferze i dobrej cenie."
Julka x
2019-12-20
"Ładne i tanie pokoje"
Izabela Hałas
2019-11-19
"Bardzo przyjemny hostel w dobrej lokalizacji. Czyste pokoje i wygodne łóżka. Dużymi plusami jest możliwość skorzystania z ogólnodostępnej kuchni, by przygotować sobie posiłek i możliwość pozostawienia bagażu w przechowalni. Z czystym sumieniem polecam!"
VG 1337
2019-11-03
"Recepcja jest przemiła :) będę wracać , polecam"
Marcin
2019-09-24
"Super miejsce na wypad do tego bardzo wysoki standard zarówno samego hostelu jak i obsługi klienta. Rynek, Wawel praktycznie w zasięgu ręki i tu wielki plus za to."
Rafał Bednarz
2019-09-16
"2 minuty piechotą na Kazimierz, 4 minuty na Wawel, 10 na Rynek. Ceny co prawda jak w pensjonacie, ale nie oszukujmy się, jest to Kraków. Obsługa przemiła, można bezpiecznie przechować rower a jakość pokoi swietna."
Mateusz Cłapiński
2019-09-09
"Bardzo dobre miejsce przystosowane do potrzeb klientów. Można się fajnie wyspać bez przepłacania."
Łucja Kaśko
2019-07-22
"Świetna lokalizacja i mega niskie ceny. Warunki naprawdę dobre. Całkiem wygodnie można przenocować. Ja miałam pokój 2 osobowy. Czysto, ładnie wyposażony."
Ania Szymańska
2019-07-10
"Miejsce dobrze ulokowane jeśli chce się zwiedzić zamek, rynek. Do dworca tez niedaleko. Pokoje czyste."
POLITYKA PRYWATNOŚCI

Witryna atlantishostel.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzi Google (Polityka Prywatności Google) i Facebook (Polityka Prywatności Meta), które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie oraz służą do mierzenia efektywności reklam i ich personalizacji.

Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?

Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Kunickiego 5/201, 30-134 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod nr 0000639868, NIP: 6792659490, REGON: 357423617 (dalej `My`).

W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?

We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:

  • listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
  • mailowo: biuro@shh.travel
  • telefonicznie: +48 12 422 32 58

Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
    • udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
    • zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
    • udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
    • promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
    • świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.

    Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:

    • konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
    • realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
    • nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
    • zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

    Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

    Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

    • Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    • Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
    • Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    • Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
    • Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    • Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
    • Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.

    Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?

    Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

    Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.

    Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

    Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.

    Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?

    Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.

    Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

    Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.

ZAREZERWUJ